Galatasaray’da 3 ayrılık birden!

SHAFAQNA TÜRKİYE – Galatasaray’da sezonun tamamlanmasıyla birlikte takıma veda edecek futbolcular netleşmeye başladı.

Bu bağlamda satın alma opsiyonuyla kiralanan 3 futbolcuya teşekkür edilecek.
SACHA BOEY VE NOA LANG
Ntvspor’da yer alan habere göre, Kasımpaşa maçında Sacha Boey ve Noa Lang son kez Galatasaray forması giydi.Sarı kırmızılılar iki futbolcuyla da devam etmek istese de Sacha Boey’in 15, Noa Lang’ın 30 milyon Euro’luk opsiyonları yönetimin elini kolunu bağlamış durumda.

ASPRILLA’NIN VEDASIK
asımpaşa maçının kadrosunda yer almayan Yaser Asprilla ile ise kesin olarak yollar ayrılacak.

23 milyon Euro’luk opsiyonu kullanılmayacak olan Kolombiyalı kanat oyuncusu, Girona’ya dönecek.

ETİKETLENDİ:
Bu Makaleyi Paylaş